Czyszczenie DPF Rzeszów
Oferujemy państwu profesjonalną i kompleksową obsługę filtrów FAP/DPF w samochodach osobowych i dostawczych wszystkich marek. Nasza usługa serwisu filtra w każdym przypadku poprzedzona jest gruntowną diagnostyką wszystkich parametrów silnika.
Bardzo często kłopoty z FAP / DPF są konsekwencją innej usterki silnika.
Nie lekceważ pierwszych sygnałów i pojawiających się kontrolek.
Nigdy nie staraj się "na siłę" wypalić zatkanego filtra "katując" silnik - takim działaniem można uszkodzić np. turbinę. Właściwa diagnoza pozwoli rozwiązać problem z Twoim samochodem i uniknąć dodatkowych kosztów.
Poniżej kila sposobów na męczące problemy z filtrem cząstek stałych FAP / DPF:
1. Wymuszone, statyczne lub dynamiczne wypalenie filtra sterowane przez komputer silnika. Ceny od 100zł.
2. Mechaniczne czyszczenie filtra - sposób najtańszy, lecz możliwy jedynie w samochodach gdzie filtr nie uległ mechanicznemu lub termicznemu uszkodzeniu np. podczas forsownego wypalania z użyciem różnych "cudownych" środków dostępnych w na rynku.
Ceny od 350zł.
3. Programowe wyłączenie filtra w sterowniku silnika - sposób w 100% skuteczny. Obecnie programowe wyłącznie filtra FAP/DPF możliwe jest w niemal wszystkich samochodach. Profesjonalnie zmodyfikowane oprogramowanie pozwala na całkowite wyłączenie filtra w samochodzie oraz w wielu przypadkach zmniejsza zużycie oleju napędowego.
Ceny od 550zł.
4. Montaż emulatora filtra cząstek stałych. Jest metodą działającą w niemal wszystkich samochodach osobowych oraz dostawczych. Ten sposób działa nawet po aktualizacji oprogramowania sterownika w ASO (Autoryzowana Stacja Obsługi). Urządzenie objęte jest 24 miesięczną gwarancją.
Ceny od 899zł.
5. Ostatnim sposobem jest wymiana zatkanego lub uszkodzonego filtra na nowy. Metoda skuteczna na wiele tysięcy kilometrów pod warunkiem utrzymania silnika z dobrej kondycji (układ wtryskowy, turbina, zawór EGR itp.)
Ceny od
polityka-prywatnosci.html
1200zł.
Jak w każdej sytuacji, wybór opcji pozostawiamy państwu. Jednak w razie jakichkolwiek wątpliwości służymy fachową poradą.
Nasze porady
Gwałtowne wciśnięcie pedału gazu wiąże się z wtryśnięciem maksymalnej dawki paliwa, co generuje dużą ilość sadzy oraz znacznie zwiększa zużycie paliwa.
Niestety, jeśli głównie użytkujesz auto w wa-runkach miejskich będziesz zmuszony od czasu do czasu wybrać się poza miasto aby filtr cząstek stałych miał odpowiednie warun-ki do pełnej regeneracji i wypalenia nagro-madzonej sadzy. Tak, to prawda stajemy się niewolnikami maszyn.
Przez przypadek możesz zmienić właściwości paliwa co spowoduje nadmierne wydzielanie cząstek sadzy. Wielu producentów samochodów zawiera tą informację w instrukcjach obsługi.
W autach wyposażonych w dodatek do paliwa po każdym tankowaniu wstrzykiwany jest do baku specjalny płyn. Elektronika rozpoznaje ilość paliwa i wylicza dawkę dodatku, jednak "małe" tankowania mogą oszukać elektronikę.
Każdy silnik podczas pracy silnika spala niewielką ilość oleju. Oleje niskopopiołowe spalają się nie generując praktycznie dodatkowej sadzy, co zmniejsza intensywność zatykania filtra FAP / DPF.
więcej